A csokoládé a legjobb terápia

Fontosnak tartom, hogy olvasóim jobban megismerjék a csokoládé értékeit, és minél többet megtudjanak az édességekről, s arról, miben különbözik egy prémium termék – az árán kívül – egy bármilyen más csokoládétól.

Facebook követők

Ha tetszik a blogom és naprakész információkat akarsz olvasni a témában, kérlek, nyomd meg a Tetszik gombot és kövess a Facebookon is!

Címkék

áfonya (1) alkohol (2) amano artistian chocolate (1) anglia (4) anthon berg (2) ausztria (7) bahlsen (1) bakos (1) balaton (1) banán (2) barack (1) belgium (13) boci (1) bodza (1) bolondos húsvéti zöld kocka (1) butlers (1) cachet (1) cadbury (2) café~tasse (1) caffarel (1) camille bloch (1) carol matthews (1) cavalier (1) chili (2) chocoMe (4) cioMod (1) citrom (7) clafoutis (1) coll (1) coppeneur (1) côte d´or (2) cremino (1) cseresznye (2) csokoládé (79) csokoládéimádók klubja (1) csokoládés narancsos pite (1) csokoládés szalámi (1) csokoládés teás süti (1) cukor (1) cupcake (1) Curly Wurly (1) dánia (3) diabetikus (1) diane (1) dió (1) domino (1) dr.quendt (1) duna pláza (1) e.wedel (1) earl grey (1) eper (3) ét (12) étcsokoládé (1) extra dark lindor (1) fahéj (1) fehér (5) feodora (2) ferrero (5) foci (1) fradi (1) franciaország (3) fürst (1) gabriel (1) galler (1) godiva (2) grand marnier (1) gran savoia (1) griesson (1) gyömbér (4) hägges (1) hazelnut lindor (1) heidel (2) heilemann (1) horvátország (2) húsvét (2) ildefonso (1) interjú (1) írország (1) joghurt (1) kaktuszfüge (1) kandírozott narancshéj (1) karácsony (3) karamell (4) kávé (7) kázmér és huba (2) keksz (3) kit kat (3) kit kat senses (1) kókusz (2) lambertz (2) lengyelország (1) lepény (1) lime (4) lindor (1) lindt (11) Madagaszkár (1) madécasse chocolate (1) magyarország (7) majani (5) málna (2) mandula (4) maracuja (2) marcipán (8) mars (1) mathez (1) mazsola (1) melkesjokolade (1) mészáros gábor (2) méz (1) mézeskalács (1) michel cluizel (2) mikado (1) mikulás (1) Milka (1) milka (10) milka & oreo (1) milka snax (1) Milka Tender (1) milk chocolate lindor (1) mindenki szereti (1) mirabell (2) mogyoró (12) mogyorókrém (1) mogyoróvaj (2) momami (1) mozart (2) muffin (1) muskotály (1) müzli (1) nápolyi (2) narancs (10) németország (17) nestlé (3) niederegger (2) norvégia (1) nugát (4) nutella (1) olaszorszag (3) olaszország (8) orange lindor (1) oreo (1) percipán (1) philadelphia (1) pisztácia (1) pite (1) plamil (1) portugália (1) praliné (1) puding (1) puszedli (1) ragusa (1) reber (2) rendezvény (2) ribizli (1) Rimóczi-art (1) ritter sport (4) rizs (3) robbanócukorkás milka (1) rondino (1) rózsabors (2) sacher torta (1) sajt (2) simón coll (1) skittles (1) (1) spanyolország (1) starbrook airlines (2) sütemény (3) svájc (19) svédország (1) swiss dream (1) szaloncukor (1) szamos (1) szanto tibor (2) szeder (1) szilva (2) szőlő (2) tea (1) tej (15) téli fagyi (2) toblerone (2) tojáslikőr (1) toms (1) torta (1) tronky (1) trüffel (3) tuc (1) usa (4) vegán (1) vendégposzt (1) verpoorten (1) villars (2) white chocolate lindor (1) willies cacao (1) yogurette (1) zaabär (2) zotter (1)

Hello - Nice To Sweet You!

Kinek mi jut eszébe elsőre a Lindt szó hallatán? 150 éves csokoládé, klasszikus csomagolás és ízvilág, maga a megtestesült tradíció (ami nem csoda, hiszen a reklámok is ezt sugallják folyamatosan: cukrászbácsi, arany nyuszi stb.). Erre itt állok a polc mellett, kezemben egy fekete alapon fehér és rózsaszín girbegurba feliratokkal díszített tábla, nem is beszélve a fentihez hasonló frappáns szóviccekről ...

A megoldás csak annyi, hogy a cég egy kicsit most átgondolta a marketing stratégiát, és egészen merész, újszerű köntössel próbálkozik. Ez pedig nem más mint az új (vagy ha úgy tetszik, vadi új) LINDT HELLO termékcsalád. Igen, nem csak termékről, hanem termékcsaládról beszélhetünk, első körben egészen pontosan négy különféle ízesítésű táblával találkozhatunk:

  • Nougat Crunch - EVERY BIT MAKES CRUM, CRUM, CRUM ...
  • Caramel Brownie - PLEASED TO MEET YOU
  • Cookies & Cream - I’LL MAKE YOUR TUMMY YUMMY
  • Stawberry Cheesecake - IS IT ME YOU’RE LOOKING FOR?

Mivel ez nekem is teljesen új, egy kicsit utánaérdeklődtem. Ezek mind szeptembertől kapható új szezonális termékek. Van belőlük táblás kiszerelés, desszert meg csokoládérúd formátum is. Én a magam részéről a normál tábláknál maradtam.400899_276011002514989_1707832335_n.jpgAz ízek kiválasztásánál már nagyobb gondban voltam. Nagyon szeretem a különlegességeket, úgyhogy ezek az újdonságok is eléggé felcsigáztak, közülük is főleg a sajttortás és a brownies tűnt nagyon szimpatikusnak. Mivel a sajttortát nagyon szeretem, ezért annál maradtam, habár a legutóbb kóstolt sajtos csoki (Zotter) nem aratott túl nagy sikert.

Epres sajttorta

Tehát az első, ahol azonnal meg kell állnunk egy pillanatra, az az egészen újfajta külső. Ez a tábla is szépen csomagolt, de ezen meg se lepődünk a Lindt termékekhello1.jpg esetében. A design viszont egészen más, ha nem lenne ott az arany színű Lindt felirat, akkor biztos nem jönnék rá, hogy honnan származik. A HELLO design kifejezetten fiatalos, mind a betűtípus, mind a szín, mind az üdvözlő szlogenek terén igazán trendinek mondható.

Hogy ez jó-e vagy sem, azt mindenki döntse el maga. Nekem igazából nem jött be, ez a trendiség számomra egy kicsit már túl menő, már-már gyermeteg. Az elegáns stílus véleményem szerint  jobban illik a Lindt arculatához, de persze lehet, hogy én vagyok már túl öreg, ez már a következő generáció terméke, a következő lépés talán az iLINDT lesz (vagy L1NDT). De az biztos, hogy ajándéknak, ha valami különlegeset keresünk, akkor abszolút megfelelő, attól meg azért nem kell félnünk, hogy holnaptól teljes gőzzel erre fordulna a cég (amúgy olyannyira ízlés dolga, hogy férjem, aki a lehető legmesszebb áll a trendi szótól, elismerően állapította meg, hogy merész az új design).

A dobozt felnyitva persze megnyugodhatunk, hogy a szokásos minőséget kapjuk. Itt is nagyon látszik, hogy a design fontos szerepet kapott, még a sztaniol színe is alkalmazkodik az ízesítéshez (ennek megfelelően az epres csoki esetén nagyon erős vörös színt kapunk).

A tábla illatábol máris sejthető, hogy nagyjából milyen ízvilágra számíthatunk. Biztos mindenki ismeri azt a tipikus ízt, amit szinte minden epres-joghurtos tábla esetén érezhetünk. A töltelék színe és állaga is kicsit ehhez hasonló, már kezdtem is aggódni egy kicsit, hogy most is csak a szokásost kapom (mint például a tipikus Ferrero Yougorette rudaknál), pedig én sajttortát kértem.

De szerencsére az ízek terén a Lindt továbbra is ragaszkodik a tradíciókhoz. Maga a töltelék nem az a tipikus száraz műízű valami, hanem egy kicsit lágyabb, de azért egyértelműen sűrű, laktató krém. Az eper sem olyan bántóan hivalkodó (szinte minden termékben ugyanazt a már-már savas epres ízt lehet kiérezni), hanem jóval természetesebb, szinte már tompának is mondható. Kicsit kettős érzelmeim vannak ezügyben, egyrészt örülök, hogy nem valamilyen harsány műanyag ízt kaptam, de másrészt egy kicsit azért csalódott is vagyok, azért egy vakteszt esetén biztos nem azt írtam volna le a papírra, hogy "sajttorta eperrel". Önmagában kóstolva persze maga a krém (37%) is teljesen rendben van, előjönnek az ízek, és édes mint a csók. A csokoládé részről most nem zengenék ódákat, Lindt termékről van szó, természetesen a megszokott alpesi minőség.

Energiatartalom: 549kcal/100g
Ára: 950 Ft/100g (Chocoland Mammut I.) –  "Engem keresel?" olvasható a doboz oldalán. Hát nekem nem ő lesz az új kedvenc, de pl. ajándéknak tökéletesnek tűnik.

Címkék: eper lindt

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://chocologia.blog.hu/api/trackback/id/tr714788197

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása